Bonde söker

Vilket underligt upplägg av program egentligen. Jag har haft väldigt lite kunder idag så tvn har stått på så jag har för första gången i år sett nåra avsnitt. Jag kan inte förstå hur man kan tävla om kärlek. Om nån blir kär i bonden och det inte är besvarat då? Om den som bonden väljer ser gamla program och blir svartsjuk? Om bonden väljer fel och ångrar sig och vill ta nån av de "gamla"?
 Allvarligt hur seriöst kan man få till ett sånt förhållande? Snacka om att inte ta känslor på allvar. 
 Jag skulle aldrig bli så desperat. Kandidaterna står på led och bråkar nästan om vem som kan slänga in hö till grisarna först eller slå gräset snabbast! Det är patetiskt! Och frågorna de ställer till varandra under sina första fem minuter då: Vad skulle du göra för att överraska mig? Alltså det finns väl inget universallösning på det. Det är väl olika vad den personen skulle bli överraskad av och det vet man inte förrän man känner varandra.
 En frågade: Vad skulle du laga för mat till mig om du skulle göra nåt gott? Allvarligt! Hon har träffat honom i fem minuter hon vet ju inte ens vad han tycker om för mat.
 Vad lär de sig om varandra på de minutrarna egentligen.
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tur att du e gift,annars hade jag tänkt anmäla dej till tv typ ensam mamma söker alt bonde söker...;) Så håll du fast i Ronnie!!

2007-12-16 @ 17:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0