Datastrul

Jag älskar min fina data men just nu gör den mig lite sur.
 Förra inlägget skrev jag om 3 gånger för nåt hände hela tiden. När jag skulle starta den förut stod det massa felmedelanden och jag är ju inget datageni precis. Familjens datageni är ju på jobbet så jag får väl göra så gott jag kan.
 Vi är liksom bra på olika saker Ronnie och jag. Ronnie är bra på allt mekande, snickrande, data och köttfärsås. Jag är bra på ......? Ok jag kan väl inte på rak arm komma på vad jag kan som inte min man kan. Jo förresten han syr inte och matlagning (förutom köttfärsås) är väl inte hans grej.  Annars ligger jag nog i lä på duktighetsfronten där. Tur jag har honom. :)

Kommentarer
Postat av: Pappa Ronnie

Gullig
Puss på dig.

2007-12-12 @ 01:47:40
Postat av: Pappa Ronnie

Nu funkar den ju.
man moste ju sätta på den ju,

2007-12-12 @ 01:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0