Emil kan själv!

Ronnie meddelade mig via msn nyss att våran kära Emil ville ha lussebullar så han har stoppat in dom i mikron och värmt de. Kanske en aningen för länge efter vad jag förstod eftersom micron tog eld.
 Ronnie städar sot just nu ända ut i hallen. Helt plötsligt känns det så mycket lättare att vara på jobbet ett par timmar till. Jag får väl ringa hem när jag slutar och se om det är läge att åka hem eller om jag behöver göra några "ärenden" ;).
 I och för sig var det väl dax att byta ut micron för bara i höst har tvättmaskinen, spisen och diskmaskinen gett upp så det är väl bara kyl och frys kvar nu.
 När Ronnie städade sot som bäst kom våran söta trettonåriga datanörd ut ur datagrottan och den enda kommentar han har är COOLT!!
 Jag undrar vad Ronnie svarade Nicko då för det sa han inte. Jag tror att Ronie gjort av med alla sina svordomar för resten av det här året nu.

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja va trodde du om du döpte honom till Emil????
En bra grabb reder sej själv! en liten brand mer eller mindre.... sånt man får ta :)

2007-12-16 @ 17:55:49
Postat av: Den fascinerade snubben från malmö

Han har ett brinnande intresse för lussekatter... :)

Ronnie kanske svor så det osade bränt?

2007-12-16 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0