Emil sov utan blöja inatt

Jag hade glömt köpa nya blöjor så igår kväll var dom slut.
Först såg Emil lite orolig ut men när jag lovade honom att vi skulle kissa honom på natten gick det bra.
Tyvärr somnade Ronnie på soffan så vid fyra vaknade jag av att Emil ville gå på toaletten.
Det hade kommit lite i kalsongerna men i jämförelse med vad det brukar va så var det ett mindre mirakel.
Bara att han vaknade är ett framsteg.
Han är nästan torr på dan med nu. När jag frågade honom häromdan hur det kommer sig att han nästan aldrig kissar på sig längre sa han att "det blev så när jag fick en ny cross".
Jag är jättestolt över honom. Vi har kämpat i flera år med kissandet och Emil har mått jättedåligt för det här.
Bra jobbat gullunge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0