Imorse kunde jag blivit sen

Jag hatar verkligen vinter. Jag var ute i skaplig tid idag men när jag skulle låsa upp volvon var det lögn i h...vete att få in nyckeln i låset. Det var helt genomfruset. Visst ok då tar jag väl forden då tänkte jag och traskade bort till den. Jag tryckte på knappen och låset låste upp, låste, låste upp, låste. Då hade den oxå frusit. Då var det bara att gå tillbaka in och leta efter en tändare så jag kunde värma nyckeln till volvon. När jag stått en bra stund och värmt och provat så gick den äntligen att låsa upp och då var det till att skrapa rutor.
 Jag lyckades ändå att komma i tid trots allt men tror ni att jag har några kunder då? Nej inte en kund så långt ögat når. Jag kunde stannat i min varma säng istället. Jag tror jag ska gå i ide till våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0