Jag saknar att va med mina vänner

Jag har aldrig tid för mina kompisar längre.
Jag pratade med Nina förut i tio minuter på väg hem från jobbet. Det verkar va den enda kontakt jag har med mina vänner nu för tiden. Jag ringer på väg hem på kvällarna.
 Förr var jag alltid med nån och på helgerna träffades man med alla barn och åt och spelade kort och barnen hade skitkul.
 Nu har varken dom eller jag tid. Alla jobbar massor och har plikter hemma. Det är väl det som är vuxenlivets baksida.
 Det måste va lite bekvämlighet också för vi hade ju barn då med men det hindrade oss inte då.
 Jag får väl skärpa mig. Mina vänner är jätteviktiga för mig.
 Problemet är väl att jag har ett så socialt jobb nu så jag är trött på folk ibland när jag kommer hem. Jag pratar och ler hela dagarna.
 I helgen ska jag i alla fall försöka boka in både Jessica och Nina. Kanske till och med Åsa skulle kunna tänka sig att skänka mig en minut eller två :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja kanske en eller två minuter då... Nej det är klart att vi ska umgås lite i helgen!! Vi bokar in det!!

2007-12-20 @ 15:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0