Koffe tog nattsagan idag

 Ronnie är kvar på macken och lär väl så bli ett antal timmar till. Jag kände att jag var tvungen att åka med mat till honom så jag frågade Koffe om han valde att ta moppen ut till macken med mat till sin pappa eller läsa godnattsaga för småbröderna.
 Han valde ju självklart bröderna. Två mil på moppe i minusgrader tilltalade inte herrn.
 Jag var borta i drygt en halvtimme men när jag kom hem lästes det fortfarande för fullt.
 Dom små sötnosarna hade sagt till Koffe att mamma minsann alltid läser minst tre böcker på kvällen. 
 Att Koffe gick på den lätta!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

mycket bra tack koffe
( tack för maten.)

2007-12-23 @ 12:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0