Mina barn är hur gulliga som helst

Dom springer runt och leker med alla svärd och masker och allt dom fått. Nicko har till och med lekt hela dan trots att han är tretton.  Han är Darth Wader. Koffe skakade på huvet och sa bara att " jag orkar inte med alla dom här ljuden" och sen låste han ut sig på sitt rum.
 Ärligt! Jag förstår honom. Det är värsta Bullerbyidyllen här men jag blir GALEN! Dom låter hur mycket som helst. Nästa gång blir det bara filmer till julklapp.
 Fabian och Emil fick varsin mp3. Jag la in musik igår. Jättebra tänkte jag då hör jag inte musiken. Säkert! Dom sjunger eller snarare skriker låtarna hela tiden.
 Koffe försökte prata i telefon förut och till slut skrek han " HÅLL KÄFTEN"
 Jag ska inte klaga för det är underbart att dom leker så jag säger allt det här med ironi bara så ni vet.
 Det är ju det här som är det bästa med julen när presenterna blev lyckade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0