Mina barn kan det här om blommor och bin

När vi åkte hem förut så pratade dom på radion om att hångla.

Emil: Hörde du mamma dom prata om att hånglas!! VAD ÄCKLIGT!!!

Jag: Vadå äckligt? Det är väl inget äckligt att hångla.

Emil: Man är ju naken och ligger på varann!!! Är inte det äckligt??!!

Jag: Man är ju inte naken. Hånglas gör man ju med munnen och pussas och så.

Emil: Oskar har sagt att man är naken i alla fall.

Fabian: Men Emil det heter ju knullas!!

Emil: Knullas!! Var kom KNULLAS in i det här då??? Vi pratar faktiskt om att hånglas!!

Jag skrattade så jag höll på att köra av vägen.

Fabian: Varför skrattar du för?? Vem har rätt??

Ja vem har egentligen rätt? Ska dom kunna sånt här när dom är 6 och 7 år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0