NICKO HAR NOLL KOLL!!

När Ronnie sa till Nicko att gå och lägga sig igår kväll sa han att han hade sovmorgon till halv tio. Vi trodde honom inte riktigt först men han var övertygad och klockan var för mycket för att ringa och kolla upp det så vi beslöt att det var väl så då.
 Imorse sa jag til Nicko att han skulle va uppe när jag gick för annars skulle han bara somna om. Nöjd med mig själv och min envishet såg jag honom stå sömnig i hallen vid 8. Jag tänkte ju att om han har en och en halv timme på sig kan han ju omöjligt komma för sent.
 För 10 minuter sen fick jag ett smsm där det står : mamma jag hade visst inte sovmorgon men vi har det imorgon ;s puss.
 Är det killen med noll koll eller jag bara undrar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0