Nu har jag bestämt att jag handlat klart

 Precis som alla år så bestämmer jag att nu är julklapparna är klara.
 Jag vill inte falla i den där julklappsfälllan när barnen får ett helt berg med grejer dom ändå inte vill ha. Tyvärr brukar det sluta med att jag står där nån dag innan julafton och tittar på högen och tycker att det är futtigt. Jag hittar säkert nån rolig grej till Fabbe men då måste jag ju köpa en grej till åt Emil och sen blir det en liten sak åt Nicko och då måste självklart Koffe ha en julklapp till.
 Varför köper man inte bara en ordentlig sak och sen är det bra.
 Jag kommer ihåg en jul när jag önskade mig en barbie med hästsläde mer än nåt annat (det var många år sen). Jag fick den och jag vet ärligt talat inte om jag fick nåt mer för jag hade ju bara ögon för barbien.
 Om jag frågar mina barn vad de fick i julklapp om ett par veckor så kommer de bara att komma ihåg det dom önskade sig mest så varför slösa pengar på det andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0