Nu har vi varit på bowling

 Det är ju tur att det finns andra mammor som lägger ner hela sin själ i såna här saker. Josefins mamma var något av ett kontrollfreak. Hon hade bekymmer om allt barnen gjorde och var väldigt orolig över om jag och den andra mamman skule kunna ta hand om 11st 13åringar medan de andra två hämtade pizzor. 
 Alla barnen skötte sig exemplariskt så det gick utan missöden trots hennes farhågor.
 Hon hade dessutom tagit ett eget beslut! helt fantastiskt! Hon sa lite ursäktande: Ja eftersom en del barn inte skulle komma så ringde jag faktiskt och avbeställde en bana. Jag ringde inte er andra utan jag tänkte att det var kanske ok att jag tog det beslutet själv eller??? Sen tittade hon lite ursäktande på oss som om hon trodde vi skulle gå i taket för att hon hade mage att fatta ett sånt allvarligt beslut alldeles själv. Jag anlade en allvarlig min och sa: Ja absolut det gick jättebra. Hon såg rätt nöjd ut över att vi godkände hennes beslut så här i efterhand.
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Måste varit ett stort steg för henne att ta!

2007-12-13 @ 08:39:50
Postat av: jessica

Hon tog fler stora beslut under kvällen t.e.x vem som skulle hämta pizzorna och vilken kanal vi skulle ratta in på radion för att nämna några så det var en stor kväll för henne tror jag

2007-12-13 @ 11:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0