Ronnie är blåst:)

Imorse när vi skulle till lucian skulle Ronnie rota fram sin nya jacka från garderoben som vi köpte i augusti i Ullared. Mycket snygg jacka måste jag säga. Passade ju mycket bra idag när vi skulle stå ute i kylan och vänta. När halva tiden inne i kyrkan gått tyckte Ronnie att han kände sig lite frusen så han satt med armarna i kors och vad kände han då i sidan på jackan jo alla lappar satt ju kvar! När han knuffade till på mig och gav mig hela högen med lappar höll jag på att börja skratta så jag fick bita mig i läppen. Kändes inte riktigt som att det var läge för ett asgarv just då, men tanken på hur många som stått och säkert sett lapparna när vi stod utanför var ju lite kul. Lapparna var ju inte små och diskreta heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0