Vi sitter och väntar in julen

Nu är det försent om alla presenter inte är köpta. Det känns nästan lite skönt. Nu blir det vad det blir.
Det blir väl nån film och slappa lite. Skönt att inte ha julmiddag här hemma. I så fall skulle jag väl stå och rulla köttbullar nu.
Ann-Kari och jag var hos Jörgen förut med en blomma och choklad förut. Han krockade igår med en lastbil. Bilen blev mos men Jörgen är ok och det är huvudsaken. Jag tänker på honom och lider med honom. Det är mycket motgångar för honom periodvis. Hoppas på det bästa.
Jessica och jag har varit på stan en sväng och sen tog vi en fika. Det var kul att träffas en stund utan barn. Det är lättare att prata då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0