ÄNTLIGEN!

Jag har försökt i flera dar att ta mig in på min blogg och skriva men det har inte gått.
Det är därför det varit tyst ett tag så det är faktiskt inte mitt fel.
Ullared var riktigt lyckat den här gången. Jag fick med mig allt jag hade planerat att köpa hem och alla blev nöjda.
Det var rätt mycket folk men inte mer än vad jag klarade av så det var heller ingen fara. Mycket lyckat helt enkelt.
Jag vet inte om Åsa var lika nöjd som jag eftersom hon konstaterade att det inte blir nån upprepning på många år i alla fall. Jag ska nog kunna lura med henne igen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

våren 2011 är det väl dax att byta mobil ;)
Ullared är väl inte riktigt min grej... Men det va riktigt kul att umgås med dej utan alla våra måsten! Och god mat fick vi ju oxå!!

2008-04-02 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0