Bröllopsdan

Våran söta 17åriga son hade tänkt på våran bröllopsdag. Han hade gjort ett jättefint skärbräda som han graverat in grattis på bröllopsdagen på. Jag fick en tår eller två i ögonen och han tyckte nog att jag var jättepinsam.
Han hade tänkt från början att gå upp före oss på morgonen och servera oss frukost på den men han försov sig. Det var nog tur det för annars hade jag väl storbölat.
På eftermiddan åkte jag förbi blomaffären och köpte rosor och annat som ska va i buketter och Koffes tjej Fanny band en jättefin bukett åt oss som jag ställde på bordet i en ny vas på en ny duk. Kan det bli mer romantiskt?
Tyvärr kom inte Ronnie hem förrän vid 8 så där var det slut på det romantiska om man inte ska räkna med pizzorna vi beställde till kvällsmat.
Jag är ju inte så mycket för sånt där romantiskt tjafs så för mig är pizza med barnen lika bra som nåt annat på en bröllopsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0