Det kan inte va mitt fel att mitt liv blir konstigt

Nu har cirkusen kommit igång med tjejen vi hade inatt. Hon har bestämt sig för att hon vill bo hos oss så just nu håller hon på och packar. Det värker i mig men jag kan tyvärr inte ta emot fler barn.
För det första får vi inte plats, för det andra kräver hon ständig tillsyn och det kan jag inte med macken och för det tredje kan jag inte göra så mot dom andra barnen.
Nu är det bestämt att hon ska komma till oss för inatt men sen är framtiden oviss.
Jag letar efter en bra familj men dom jag känner till har redan fullt.
Jag blir så frustrerad!!! Man är så utsatt som fosterbarn. Att inte ha nån trygg punkt och en självklar plats i en familj är hemskt!! Vad gör det med dom här barnen egentligen?
Imorgon kommer dom från soc i hennes hemkommun och hämtar henne så om jag inte hittat nån familj till henne då vet jag inte vad dom ska göra.
Fan vad hemskt! Jag måste sluta dra till mig sånt här. Det är ingen annan jag känner som råkar ut för sånt här jämt och ständigt.
Jag håller tummarna för henne. Mitt hjärta blöder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0