Det kunde varit skönt med sovmorgon idag

Jag slapp öppna idag men det hjälpte inte mycket. Vid halv nio hade vi möte på soc så det blev till att gå upp sju och lämna barn och sen sitta på möte i alla fall.
Mötet var klart vid tio och då var det hem och väcka Kim och laga mat till oss som vi skulle ha med till jobbet. Sen var det nästa möte vid elva.

Det mötet behövde inte jag följa med in på så jag satte mig bekvämt tillrätta i soffan dom hade där och tog upp min bok. Jag läste väl två sidor innan jag somnade. Efter en halvtimme vaknade jag av att jag fick ett sms. Då hade jag suttit med huvudet nerböjt mot hakan och sovit så pass länge att det kändes som nacken blivit felväxt. Det tog flera minuter innan jag fattade var jag var och varför jag satt där och sov. Undrar hur många som gått förbi mig under tiden. Jag hade säkert massa underliga snarkningar för mig också. Det var ju skönt med en tupplur så där mitt på dan annars. Fel plats och fel tillfälle bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0