Det räckte med bandage

Det blev 4 timmar på akuten med röntgen och allt. Som tur var fanns det ingen spricka så det var en kraftig stukning. Det gör ont det med så det räcker men det går ju fortare över. Kunde blivit att nya crossen fått stå still på lördag annars.
Mina småkillar gav "fröken" Anders tulpaner idag på födelsedagen. Jag tyckte han förtjänade lite uppmuntran och barnen blev överlyckliga över att få ge blommor.
I övermorron fyller Ronnie år och jag vet fortfarande inte vad jag ska ge honom. För Ronnie är det extremt viktigt att fylla år. Han är nästan värre än barnen på den punkten. Helst vill han väl ha många hårda paket.  Själv har jag värsta åldersnojan så jag vill aldrig mer fira nån födelsedag. Jag sover mig nog igenom den dan hädanefter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0