Idag fyller Ronnie 36 år!

Koffe sa igår kväll att vi var tvungna att sjunga vid sex på morgonen för pappa för det gör vi faktiskt för barnen i familjen så varför skulle han särbehandlas. Ingen var vaken vid sex imorse så det blev inget med det. Jag tror Ronnie var lika glad för det. Annars kanske han ligger i sängen nu och känner sig helt bortglömd stackarn. Vem vet. Jag får väl fråga honom sen.

Igår pratade jag med Jessica i telefon och vi diskuterade varför hon och jag är så annorlunda mot andra. Det händer alltid oss konstiga saker som vi inte kan förutse. Jessica tycker att det är ganska enerverande att alltid vara den där oberäkneliga spontana personen som alltid gör bort sig men jag kan ärligt säga att jag lider inte av det. Kan man skratta åt sig själv och inte ta livet så seriöst så har man roligare än alla andra tråkmånsar som är så försiktiga och övertänkta jämt.
Jag vet att folk skakar på huvet åt mig och tycker att det är konstigt att allt händer mig jämt men det är så det är och jag skulle bli hur uttråkad som helst om det skulle bli lugnt omkring mig. Då skulle jag söka upp problemen för att hålla mig vaken och levande. Det är sån jag är. Jag trivs i alla fall och det är huvudsaken.
Jessica är bra som hon är med och det kommer hon underfund med en vacker dag.
Många gånger tror man att alla andra är så perfekta men det är nog snarare så att dom andra är bättre på att dölja sina fel och brister.
Jessica sa att hon mår bra av att känna en sån som jag som är tvärtom mot hennes andra vänner och familj som alltid är så perfekta. Jag vet inte hur jag ska tolka det men det var väl antagligen en komplimang får jag hoppas.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va då "Då skulle jag söka upp problemen" Vad tror du du gör nu då? ;)

2008-04-09 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0