Jag skulle kolla på köksmöbler förut

Vi har ett köksbord för 6 stolar och det stör mig. Vi är ju sju i familjen så det känns som att nån alltid får sitta på undantag på en udda stol på gaveln och dessutom är vi ofta fler.
Jag åkte till Materialmännen och hittade ett bord med tio stolar som jag ville ha. Perfekt!!  Visst lite dyrt var det men vi behöver mer plats. När Ronnie kom och jag skulle visa honom råkade vi fastna vid utemöblerna.
Det är oxå nåt vi behöver till våran altan.
Där hittade vi oxå ett jättestort borde med plats för 10 stolar i teak.
Nu har jag beslutsångest. Jag har länge velat ha nya köksmöbler men altanmöbler är mer akut eftersom det säljs ju slut och sen får jag vänta till nästa år.
Jag kan omöjligt lösa båda grupperna nu så jag måste prioritera.
Köksmöbler finns väl kvar  i höst.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Jag vill oxå ha nya utemöbler!!!!!!! NU!!!!

2008-04-22 @ 08:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0