Sommar

Nu har jag äntligen kunnat göra färdigt den första skissen på sommarschemat.
Antagligen ska det säkert justeras nåt när alla sagt sitt men det är en bit på väg i alla fall.
Det känns som en stor sten fallit från mina axlar nu när jag vet vilka som ska jobba i sommar. Tiderna är en bagatell i jämförelse.
Snart är mina stora grabbar så stora att dom får öppna och stänga själva ( man måste vara 18 för att få ha eget ansvar) så då ska dom allt få slita.
Koffe smsade förut och sa att han hade nåra veckors jobb i sommar på byggföretaget han var på förra året och Kim ska va 4 timmar om dan i kassan på macken. Jag hade inte velat ha två 17åringar hemma och dra hela sommaren. Dessutom får dom ju inget studiebidrag på sommaren så det hade blivit gnäll om pengar.

Så mycket för den planerade stressen jag skulle få idag. Jag tycker att allt faller på plats så mer avslappnad än så kan jag inte begära att jag ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0