Barnen börjar skolan på tisdag

Vi åkte ner till Lindex förut. Jag hade lovat småkillarna att dom skulle få varsin ny tröja till skolan börjar på tisdag.
Emil valde en tunn långärmad tröja som var jättefin (och lite lagom i pris).
Fabian däremot skulle naturligtvis vara värst. Han hittade en vit kortärmad tenniströja och en randig v-ringad fintröja att ha över. Jättesnyggt absolut. Kanske lite väl snyggt att ha i skolan men jag hade ju lovat så vad gör man?
Till sina nya tröjor ska dom tydligen ha vita jeans dessutom. Dom kommer bli dom snyggaste killarna på Marieborgskolan på tisdag.
Synd bara att jag inte får se dom förrän till kvällen då dom antagligen inte är så rena och snygga längre.
Jag får be Ronnie ta kort på barnen på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0