Det var välbehövligt

Det kändes jättebra att göra nåt med bara stora killarna. Det är inte ofta det blir av.
Jag har tre tjejer att tacka för att kunde gå ut.
Emeli som ställde upp och stängde mina sista timmar för annars hade det inte blivit av eftersom jag jobbar hela helgen ända till stängning.
Hade jag inte haft Fanny och Sara som tog väl hand om småkillarna hade det blivit en tråkig hemmakväll.
Hoppas dom alla tre fattar hur tacksam jag är.
Ibland är det skönt att få lite vardagslyx. Att bara sitta på bio och koppla av och äta god mat i lugn och ro utan Fabian och Emil som jagar varandra mellan borden.
 
När vi kom till restaurangen så var det Nickos före detta assistent som serverade oss.
Nicko berättade att vi varit på Arn och han frågade om filmen var bra. Naturligtvis kunde han då inte bara nöja sig med att tala om att den var bra utan han berättade slutet också. Nu är det alltså ingen idé att Jerker ser den filmen.
När jag sa till Nicko att man kan ju inte berätta slutet på filmen ju sa han att han frågade ju. Nej han frågade inte, han frågade bara om filmen var bra men det är samma sak enligt Nicko.
Vi kom hem strax innan elva. Småkillarna hade också haft en toppenkväll. Dom hade ätit pizza, chips och ostbågar och druckit läsk. Dom hade varit i lekparken, lekt kurragömma och tittat på film.
Det är så det blir när man har proffs som barnvakter.
Koffe sa att det inte var så bra att fanny varit barnvakt för då fick killarna se hur bra det kan va med en barnvakt som leker med dom så nu kommer dom aldrig mer att nöja sig med Koffe.
Jag är helnöjd.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Självklart så ställer jag upp så gott jag kan!

Tyvärr kunde jag inte komma så många timmar, men jag kunde juh bidra med att ta några iaf :)



2008-08-23 @ 11:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0