Fika hos Jill

Jill smsade mig imorse. Jag har inte pratat med henne på evigheter så jag ringde upp istället.
När Ronnie hörde vem jag pratade med sa han att vi skulle åka dit istället och fika.
Vi köpte lite ballerinakex och wafers och skulle ta en snabbfika. Underligt nog såförvandlades den snabbfikan till en långfika istället. Leffan hade bakat en sockerkaka tills vi kom och Sabina hade två kompisar till där när vi kom så killarna hade jättekul.
Vi blev kvar till halv åtta.
Laga mat var inte att tänka på vid den tiden så vi fick värma ravioli till killarna och Ronnie tog resterna sen igår.

Imorgon skulle Ronnie ha börjat sin semester men det gick nog inte så bra. Medan vi satt hos Jill och Leffan fick han in en bil med trasiga bromsar som var tvungen att bli klar imorgon.
Det får väl bli semester efter det. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0