Hat och kärlek är släkt

Jag har tyckt väldigt mycket om Kim innan.
Trots att det var jobbigt på slutet så såg jag ändå den "gamla" Kim skina igenom.
Jag hjälpte honom så gott jag kunde plus lite till. Jag gjorde mer för honom än vad som var nyttigt för mig själv ibland.
Jag hoppades att han skulle få hjälp av soc nu när vi inte kunde ha honom längre.
Jag hoppas inte på nånting när det gäller den killen mer.
Jag skiter fullständigt i vad som händer honom från och med nu. Han har svikit mig och min familj mer än jag trodde var möjligt.
Undrar om den här sidan som han visade oss igår kväll var den rätta sidan eller om han varit ärlig mot oss i våras.
Jag vet inte om det är drogerna som har gjort honom sån eller om det är jag som varit för naiv för att se det innan.
Jag vet bara en sak att jag vill aldrig mer ha med honom att göra och jag hatar honom mer än jag hatat nån i hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0