Idag har barnen OS

Dom skulle ha en temadag idag då dom ska ha ett miniOS.
Fabian är med i greklands lag men Emil visste inte riktigt vilket land han tävlar för. Det enda han håller reda på var att han skulle vara med i en cykeltävling.
Fabian var väldigt noga med igårkväll att leta fram kläder som var vita och blå som Greklands flagga.
Jag frågade Emil vilka färger han skulle ha men det visste han inte.
Jag letade upp ett par svarta shorts med vita revär på sidan. Emil blev överlycklig för då kom han på att den vita färgen var på hans flagga. I stjärnorna sa han. Jag är absolut ingen flaggexpert men jag har ett svagt mine av att jag när jag gick i skolan såg nån flagga med vita stjärnor.
Jag minns inte riktigt. Jag tyckte nog att det var onödigt vetande.
Emil skulle i alla fall vara med på cykeltävling så Ronnie fick slänga in honoms cykel i bagagen när han skjutsade till skolan.
Fabian skulle vara med på nån baskettävling.
Barnen tar det här på största allvar. Det är kul när dom kan ordna en rolig utedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0