Imorgon blir det Stockholm

Ann-Kari och jag ska till Stockholm imorgon. Vi ska sova över och gå på teater. Det blir väl nån restaurang och att göra av med lite pengar oxå förstås.
Jag ser fram emot att komma iväg. Ibland behöver man ett avbrott från barnen hur mycket man älskar dom.
På sista tiden har Kim haft det lite jobbigt så mycket av min energi har gått åt till honom. Jag känner mig helt slut. Igår kom vi till en gräns där det inte fungerar längre. Det smärtar mer än jag trodde var möjligt.
Jag hoppas vi kommer fram till en lösning där Kim får den hjälp han behöver och förtjänar.
Han betyder mycket för mig. jag vill att det ska gå bra för honom men jag har efter mycket om och men insett att jag inte kan hjälpa honom.
Just nu känns det bara motigt och hemskt.
Kanske kan jag släppa det en stund i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0