Kim är kvar

Jag tror han flyttar idag.
Det känns som ett riktigt jobbigt utdraget avsked det här.
Tre gånger nu har vi sagt till alla barnen hemma att nu kommer inte Kim hem något mer. Varje gång inträffar något som förändrar saken.
Igår kunde dom inte komma och hämta hans saker från soc men han var ändå förbjuden att komma hem till oss. Han skulle sova hos en kompis var det sagt. Det var han själv som bestämde det.
Allt var frid och fröjd till klockan tolv inatt.
Om jag ska sammanfatt mig kort slutade den här natten med att jag har inte sovit många timmar innan klockan ringde och Kim med sällskap sov hos oss till slut i alla fall.
Socialen sa till oss att vad han än säger om han dyker upp så ska vi inte släppa in honom men det är lättare sagt än gjort.
Jag får se om det blir nåt avslut idag på den här processen. Det är dax nu och har varit det länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0