Regn

Det är inte länge sen jag gnällde för att det var för varmt. Svårt att tänka sig nu när det inte slutar regna.
Just nu är Koffe och Fanny på väg till Ibiza. Jag fick ett antal sms från honom vid halv sex imorse. Han var pirrig och nervös och det måste jag erkänna att det är jag med.
Jag har tjatat mig fördärvad om att inte betala med kort på underliga ställen, inte gå i gränder, inte ta med mer pengar än vad som går åt när du går från hotellet ja allt sånt tjat och tjafs som alla hönsmammor kommer med.
Jag kommer att va ett nervvrak innan han kommer hem igen. Trots det så litar jag faktiskt på dom. Jag vet att det är två förnuftiga och mogna ungdomar. Tyvärr kan det hända så mycket annat som inte dom rår för. Det är sånt jag oroar mig för. Det kommer gå bra. Jag vet det. Jag är glad för deras skull.
Vi hade krismöte med soc hela eftermiddagen igår. Vi kom fram till efter mycket turer fram och tillbaka att Kim ska stanna hos oss ett tag till. Jag tror det vänder nu så det ska nog bli bra. Det måste bli bra. Jag håller tummarna för pojken. Hoppas bara att han äntligen får hjälp nu när dom äntligen fått upp ögonen på soc.
Dax att ta tag i jobbet nu igen och vänta in smset från Koffe som han skulle skicka när han var framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0