Usch!!

Jag känner mig inte riktigt ok.
Jag har ont i huvet, förkyld, riktigt ont i axlarna och allmänt hängig.
Det värsta är att mitt hem ser ut som en bomb slagit ner eller nåt så jag har inte tid att tycka synd om mig själv.
Nu när Kim har flyttat ska vi flytta runt allas rum och det kräver en hel del.
Nicko ska in i Kims gamla rum, småkillarna ska in i Nickos rum och vi ska tillbaka till vårat rum.
Igår ville jag börja med lite av flytten så det händer nåt men från att jag kom hem tills jag la mig ägnade jag åt dom vanliga vardagsbestyren som mat, tvätt, disk, bädda ur sängar, lägga barnen och plocka överallt.
När klockan var nio var jag så trött att jag kunde ha börjat gråta så då gick jag och la mig. Jag somnade som en stock men inte var jag piggare idag för det.
Nej nu ska jag ta en panodil och sluta tycka synd om mig själv. Det är inte riktigt min stil med självömkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0