Idag är jag tydligen lite lättirriterad

Jag brukar faktiskt tyvärr vara lite sen när jag ska öppna men inte idag.
Jag kom precis lagom i tid.
Det är en liten procedur när man öppnar så man behöver i alla fall tio minuter för sig själv om det ska flyta smidigt.
När jag låste upp alla lås så gled det in en vanlig bil och en minibuss utanför.
ALLA som satt i bilarna trängde sig med mig in när jag öppnade dörren.
Det är inte lätt att lyfta av grinden och bära in den på lagret när man har tre som står i kö till toaletten där och blänger på mig för att jag vill fram.
Jag skulle tända upp, hämta nycklar, bära ut saker och dra ut vagnarna, starta kassan, ställa upp dagens tidningar och dra ut rapporter medan det står fullt med kunder vid kassan och vill betala!!
Jag hade faktiskt inte öppnat än. Dom får skylla sig själva när dom inte fattar nåt så uppenbart.
Jag var så irriterad att jag bara väntade på att nån av dom skulle va spydig eller nåt för att jag inte ställde mig i kassan med en gång. Då hade dom fått höra kan jag säga.
När dom ser att jag står och låser upp precis när dom kommer fattar dom då inte att dom kan vänta ett par minuter. Puckon!!!
Ok man får kanske inte säga så om sina kunder men man får faktiskt tänka vad man vill.
Nu råkade jag skriva det också men kunderna som det gällde kommer nog inte att läsa det här i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0