Idag fyller min äldsta vän år

Nu menar jag inte äldsta till åldern utan hur länge vi varit vänner.
Vi blev vänner när Koffe låg i min mage så det är ganska exakt 18 år sen snart.
Åsa fyller nu 35 år!!
Vad gamla vi har blivit.
Det känns som igår när vi var 17 år och drog med barnvagnar på tåg till Linköping.
Grattis på födelsedagen!!!

Nu måste jag bara säga att jag skäms lite också.
Jag glömde skriva ett grattis till min nästäldsta vän. Återigen inte äldsta till åldern utan till antalet år jag känt henne.
Jessica lärde jag känna när Koffe var ett år och ett halvt år ungefär så det blir väl cirka 16 år nu.
Jag ringde henne faktiskt och sa grattis i onsdags så helt genomrutten är jag inte.
Grattis igen i efterskott Jessica!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack! Trodde du glömt mej... ;)

2008-12-05 @ 20:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0