Jag är en dålig vän

Fy på mig!
Jag skulle ju ringa Åsa igår och gratta henne. Jag glömde bort henne hela dan.
Hela dan!
Jag hade 24 timmar på mig att gratta henne och jag glömde!
Jag skäms.
Undrar om hon nånsin förlåter mig.
Tänk om våran 18åriga vänskap tagit slut nu när jag glömt bort henne i 24 timmar.
Ok jag skrev ju ett grattis på bloggen men det är inte samma sak.
Jag kom på när jag skulle gå och lägga mig igår kväll vid tio i tolv att jag inte hade ringt men då var det ltie sent att ringa.
Jag vet ju att Åsa har problem att hålla sig vaken efter åtta en fredagskväll.
Jag borde kanske gjort det i alla fall. Det var trots allt 10 minuter kvar av födelsedagen då.
Hon hade nog blivit snopen om jag ringt och väckt henne då mitt i natten och sjungit för henne.
Kanske hade hon blivit lite småsur med men det är sånt man kan leva med.
Bättre det än att mista en vän för att man glömt bort att ringa.
Nu är det ju försent.
Jag får väl se om jag mist henne för evigt eller om hon kan förlåta mig nån gång.
Jag tror att jag kanske blir förlåten när hon ser presenten jag köpt till henne.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va faktiskt vaken till kl 03.30! Så du kunde ha ringt!! Men det är ok, brukar förlåta.... Sen är det ju det där med födelsedags firande och jag... Inte riktigt min grej....;)

2008-12-06 @ 18:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0