Latdag slödag ledig dag

Jag gör ingenting alls idag.
Inte ett piss.
Jag har varit uppe sen tio men det enda jag presterat så här långt är en städad toalett och en upphängd tvätt.
Jag lovade Fabian och Emil att gå ut och gå med dom en sväng så just nu sitter jag och raderar en fruktansvärt dålig bok från min mp3 så  jag kan lyssna på nästa istället.
Grabbarna ska  ändå cykla medan jag går så det blir lite långrandigt annars.
Egentligen kände jag för attt kolla in mellandagsrean men med tanke på att jag gjort av med alldeles för mycket pengar innan jul så borde jag avstå.
En promenad är nog bättre både för plånboken och vikten.
Nu är boken raderad så det är bara att ta på varma kläder och stoppa i hörlurarna i öronen och gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0