Spyfärdig

Åsa tycker jag är underlig men jag är faktiskt åksjuk!
Emil skulle visa hur duktig han är på crosspelet. Han körde väldigt fort och spelet var så bra gjort att jag liksom hängde med i svängarna.
Jag blir faktiskt väldigt lätt åksjuk och det behövs inte mer än ett crosspel för att få min mage ur balans.
Jag tror jag har nåt allvarligt fel på min balansnerv eller nåt för när jag kollat på ett par varv så trodde jag att jag skulle spy och var helt yr.
Dessutom var det dax att äta mat direkt efter också.
Jag trodde häromdan när jag satt bredvid Ronnie som spelade ett bilspel att det var en tillfällighet att jag började må illa. Att jag var trött eller nåt. Så var ju inte fallet. Jag är en känslig människa med en balansnerv som är lite ur balans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0