Apropå klippningen igår

Jag blev jättenöjd med håret. Jag tog av en bra bit så det blev en stor skillnad.
När jag kom hem sa Kim med en gång att håret blev fint. När dom andra barnen kom hem så kommenterade dom allihop till och med Koffes kompis att håret blev bra.
Johan kom in i vardagsrummet och det första han sa var att håret blev bra.
Ronnie som var den som borde se min förändring sa inte ett smack. Timmarna gick och strax innan Johan skulle gå hem sa han till Ronnie.
: Erkänn att du inte ens sett att Jessica klippt sig hahaha.
Han träffade mitt i prick. Pinsamt för min man då.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att du fick till det. Ja, allt är ju så mycket enklare när man kan det.

Haha, ja, terapi får det bli. Jag ska gråta ut alla tårar som sitter fast därinne för att jag inte kunde mitt namn. Haha!

Nej, att stå framför folk och prata är verkligen läskigt! Men tyvärr måste jag kunna det!

2008-02-07 @ 20:07:57
URL: http://justmeanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0