Åsa har startat krig här nu

Hon skrev till Fabian att det nog inte kunde va han som snarkade som en mammut som Emil påstod och då blev Fabian jätteglad. Emil vill ju självklart lägga in ett inlägg nu omedelbart om att han kommer få stora sömnproblem inatt när mammutbrorsan snarkar så taket ramlar in.
Om Åsa nån mer gång startar ett sånt här krig mellan mina småbarn så ska jag skjutsa hem dom till henne så kan dom lösa sina snarkkonflikter där.
Emil såg en kommentar han fått från Lasse där han sa att det var bättre att köra dataspel än cross för då kan man bara stänga av. Jag kan säga att han höll inte med.
Emil: Hahaha asså han kan ju inte ha en data då! Man måste ju först logga ut innan man stänger av. Han fattar nog inte spel. Han har nog precis köpt en data så han inte vet hahahaha.



Kommentarer
Postat av: åsa

Med ett sånt hot lär jag aldrig mer starta krig hos er!
Smart Emil du har!!

2008-02-07 @ 13:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0