Det är tyst hemma

Emil följde med och bar sten så det är bara Fabbe, jag och Kim hemma.
Fabbe städar sitt rum och Kim sover. Jag blir nästan mörkrädd när det är så här tyst.
Tänkte åka till affären och köpa lite frallor och äta en mysig lugn frukost med dom enda barn som är hemma.
Det där med bowling får jag nog lägga ner. Min självkänsla klarar nog inte det. Kim säger att han är jätteduktig på det och jag kan inte ens träffa annat än rännan om jag inte får ha grindarna uppe. Han skulle skratta ihjäl sig om han såg min stil. Det får bli en dag när hela familjen är med så kan jag va på lag med dom små. Där passar jag in.

Nej klockan går så det är bara att sätta sig i bilen och fixa frukost så det händer nåt idag.

Kommentarer
Postat av: Ulph von Wahlbom

*Tittar in och läser ibland*
Morsan hävdar bestämt att Fabian & Emil har en blogg, men jag hittar ingen länk..?
Ha det fint!

2008-02-24 @ 15:47:11
Postat av: Moster

Äntligen fått ordning på datorn.Har inte varken kunnat läsa eller kommentera.Har mycket att ta igen.Tar många timmar för mej.Men nu slipper du inte undan längre.Skriver mer en annan dag.Var rädd om dej o de dina.KRAM

2008-02-24 @ 23:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0