Det blev en skön söndag

Det slutade med att alla utom jag och Fabbe åkte iväg till crossbanan på eftermiddan.
fabbe och jag softade och åkte sen till Kvantum och tog en fika. Det kan va skönt att ägan sig åt ett barn i taget ibland. Vi njöt nog lika mycket båda två. Vi fixade söndagsmiddag till resten av familjen kom hem och sen badade alla barn och la sig tidigt. Rena idyllen.

Idag hade jag överbokat mig som vanligt. Jag glömde kolla i almanackan och råkade boka in ett möte vid halv elva. Vid tio så slog det med att jag antagligen hade läkartid till Fabian och Nicholas hos diabetesdoktorn. jag kollade almanackan och mycket riktigt. Vid tio skulle båda grabbarna va hos doktorn. Jag fick ringa Nicko så han sprang upp till doktorn först och sen ringa Ronnie som fick hämta Fabian. Det löste sig ju i alla fall. Det är ju huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Glöm inte bort att du även fick ringa din personal!!! =)

2008-02-26 @ 09:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0