Det jobbar tråkiga nördar på datasupporten

Jag har fått en ny beställningsdosa till macken.
Jag lyckades efter en hel del pussel att koppla in den till pcn igår.
Jag är inget geni på datorer så det var inte lätt kan jag säga. Till handdatan följde det två häften. När jag läser böcker fattar jag varenda ord som står men när jag läser instruktioner så har jag nån sorts dyslexi.
Jag läste informationen gång på gång men jag fattade inte vad det stod. När allt äntligen var inkopplat stod jag självklart med en kabel kvar. Jag undrade lite smått var den skulle sitta men jag orkade inte bry mig om det.
Idag skulle jag använda den för första gången så jag läste användarinstruktionen och där på första sidan står det om nån ruta på pcn som jag ska klicka på. Jag hittade naturligtvis ingen sån ruta. Det var bara att ringa supporten.
Jag: Jag har kopplat in den där nya handdatan som vi fick och i broshyren står det att det ska finnas nån ikon på datan som heter cubcomm jag hittar ingen sån.
Han: Nej det är klart! Står det inte också att du ska ringa oss innan du kopplar in den? (han lät väldigt arrogant)
Jag: Jo det stod det på nåt papper men på ett annat papper står det att jag ska ringa första gången jag sänder bara och kolla så det kommit in. Jag tänkte på med att jag har en grå kabel kvar som liksom inte passar in nånstans.
Han: Står inte det också i dina papper att den grå usbkabeln ska läggas undan så länge eller kan du inte läsa!

Jävla datanörd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0