Det kunde blivit försovning idag

Jag har ju fått en ny mobil av Ronnie. Jag har ingen väckar klocka så jag använder mobilen till det.
Igår kväll ställde jag den på ringning vid sju ( jag öppnar vid åtta) och gick och la mig. Precis när jag höll på att slumra till så fick jag en sån där otäck känsla då jag undrade om jag verkligen ställde klockan. Först tänkte jag att jag inte orkade resa på mig för jag var ändå längst inne övertygad om att jag gjort rätt. Till slut kollade jag ändå för jag visste att annars kan jag inte sova gott.
På denna nya telefon var man tydligen tvungen att ange speciellt om den skulle ringa på helgen och det hade jag inte gjort.  Jag hade med andra ord inte blivit väckt idag om jag inte litat på min magkänsla. Jag hade aldrig vaknat av mig själv vid den tiden i alla fall det kan jag lova. Morgonpigg kan ingen anklaga mig för att va.
Frågan är hur lång tid det hade tagit innan jag skulle varit här idag.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Vilken tur du gick på din magkänsla! Annars kanske du hade sovit ännu!

2008-02-09 @ 09:23:59
Postat av: johanna

hej på dig.

hoppas du har en bra lörda. jag tänkte tipsa dig
om en sida som heter gratisbio. många har redan hört talas om den och många är redan medlem. men just du kanske inte är så jag tänkte att jag tipsar.

gratisbio är en sida som drivs genom att ge svenska
folket gratis bio checkar även gratis present kort.

gratisbio har över 500 annonsörer på sin sida som just annonserar om en massa olika saker. det kan vara allt från att du ska vara med i en tävling till att du kan handla på postorder. en massa erbjudanden och en massa gratis grejer. en del sidor behöver du bara klicka på för att få poäng.
för poäng är just det du får. genom att gå in på poäng kommer alla annonsörerna upp. där står det vad du behöver göra och hur mycket poäng du får.

för att just du ska få en biocheck
hem krävs 400 poäng.

för att du ska få ett present kort
hem krävs 1000 poäng.

det kan låta mycket men man tjänar snabbt ihop det.
present kort väljer du själv var du vill ha någonstans det finns allt från hm och vero moda till siba och stadium. de stora kedjorna helt enkelt.

jag har varit medlem i drygt 1 månad nu och fått
hem present kort på över 2000 kronor. jag har även
fått 5 biocheckar.

kom ihåg att gratisbio är gratis. och kanske tänker
ni att det är samma som gratisgen gratiskungen och
godiskungen med mera. men detta är mycket bättre.

läs alla referenser på gratisbio. har du frågor
så är jag villig och svara på dom. hoppas du blir
medlem och blir nöjd när du får dina checkar hem.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2008-02-09 @ 09:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0