Det sista inlägget blev visst lite långt

För att va jag så blev det ovanligt långt.
Det är bara det att skulle jag få med allt jag har att skriva om Nicko så räcker inte den här sidan till.
Han är en enkel kille som omvärlden väljer att uppfatta som komplicerad. Om man lär sig att förstå människor istället för att döma dom så är inte allt så svart och vitt som en del tror.
En del fungerar bara lite annorlunda än man själv men vem kan egentligen säga vad som är "normalt" då.
Alla ska va stöpta i samma form. Gud nåde den som sticker ut ur mängden.
Jag är stolt över mina individer jag uppfostrat.
Jag har uppfostrat dom att tänka själva, stå på sig och inte följa strömmen.

Nu blev jag djup. Jag ska bättra mig till imorgon. Då blir jag mitt vanliga lättsamma jag igen:)

Kommentarer
Postat av: Cillis

Du har så rätt, så rätt. Jag önskar att fler kunde tänka så, så skulle världen vara lite snällare.
Kram

2008-02-02 @ 09:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0