Har barnens fröken slagit i huvet idag eller?

Jag skulle ringa och säga till att jag skulle hämta tidigare idag eftersom det blev morgonjobb istället för kväll.
Jag: Ja det är Jessica Fabian och Emils mamma. Jag skulle bara tala om att jag började tidigt idag så jag blir avbytt vid tre. Jag kommer senast halv fyra och hämtar dom.
Fröken: Då blir barnen glada! Jättebra att du ringde! (med en väldigt trevlig och glättig röst)
Jag kan säga att av just den fröken så är jag inte van att få höra glad röst. Det var nästan läskigare än när hon skäller på mig så fort hon ser mig. Jag blir ju helt förvirrad. Ruggigt!

Kommentarer
Postat av: Cillis

Haha..KAN det
ha varit så att det var just hon som skulle jobbat sent, och nu slapp det? Eftersom hon blev så himla glad?

2008-02-01 @ 12:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0