Heldag i Linköping

Vi åkte till Linköping förut.
Det blev Ikea, lunch på kina, toys r us och busfabriken.
Det har varit mycket trevligt. Kan va skönt att komma hemifrån ibland och få lite miljöombyte.
Jag har ju en liten Fabian som fyller år snart också så vi var tvungna att fixa lite presenter.
Igår lät det som om alla barn ville följa med så då var jag lite orolig för hur vi skulle lösa det med bil men idag skulle varken Nicko eller Koffe med helt plötsligt så det var lugnt.
Vi åt lunchen på en kinarestaurang som heter chili. Jag har ätit där förut så jag vet att maten är fruktansvärt stark. Jag brukar hålla mig till det friterade och nudlar men Ronnie och Kim var tvungna att ge sig på grytorna. Dom brann i munnen. Efter en stund hade dom ingen känsel kvar på tungan. Gott är det ju i alla fall.
Nu är det melodifestivalen. Jag följer det inte slaviskt direkt men idag är det ju Carola och Andreas så lite nyfiken är jag på hur det ska låta.

Kommentarer
Postat av: Snubben från 1983

*sjunger*

Främling
Vad döljer du för mig?
I dina mörka ögon
En svag nyans, av ljus nånstans
Men ändå, en främling

:) Fyfan vad gammal man är!

2008-02-17 @ 12:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0