Idag fyller min söta fabian 8 år

Vi var tvungna att gå upp och sjunga vid halv sju eftersom jag skulle ut och öppna sen. Det var mycket gäsp från alla håll kan jag säga.
Våran tradition är sån att vi sjunger direkt på morronen och ger paketen. Såna här mornar önskar jag att vi inte hade börjat med det en gång i tiden men nu är det ju omöjligt att låta bli. Barnen skulle bli besvikna om dom vaknade och ingen grattade dom och ett besviket och ledset födelsedagsbarn är ju fruktansvärt.
Vi hade köpt ett dataspel, ett playstationspel, en pennburk och en plattskärm till datan. Koffe hade köpt en bok och från morfar och Birthe blev det ett techniclego som ska bli en cross.
Jag tror han blev nöjd men det är svårt att säga för han var knappt vaken när han slet upp paketen.
I eftermiddag blir det släktkalas så då blir det fler paket.
Det är ju kul att barnen blir äldre men det känns lite vemodigt också. Jag har inga småbarn längre. Alla går i skolan.
GRATTIS PÅ ÅTTAÅRSDAGEN MAMMAS STORA FABIAN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

GRATTIS FABIAN!!

2008-02-27 @ 09:14:38
Postat av: Åsa

Grattis Fabbe!!!

2008-02-27 @ 18:16:56
Postat av: moster

Grattis till Fabian från mej, Anny o Ehlin!! Jag tror nog att dagen var bra. Du, Jessika, ha en bra dag i morron! Ock du, ha inte som jag en fullproppad agenda (fast jag är en pensionär)Go"natt o vi hörs! KRAM

2008-02-27 @ 23:15:48
Postat av: Den gratulerande snubben från malmö

Grattis!

2008-02-28 @ 15:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0