Idag ska jag klippa mig

Det händer inte så ofta. Mitt hår är som svinto nu. Jag gör av med enorma mängder balsam och hårinpackning.
Jag är lite sugen på att klippa av luggen med men jag vågar nog inte. Jag brukar göra det ibland när jag har modet, men det slutar alltid med att jag ångrar mig. Sen tar det ju nästan ett år innan den har nått acceptabel längd igen. Under tiden får man stå ut med hårspännen och sånt för att hålla den borta från ögonen.
Nej luggen får nog stanna kvar som den är.
Ikväll ska jag på samarbetsrådet på Nickos skola. Jag känner mig inte motiverad. Känns inte som jag ahr så mycket att säga. Har jag tur så har ingen det så jag kan gå hem tidigt.

Kommentarer
Postat av: Moster

Skulle tro att DU i allafall inte kan vara tyst. Du blir säkert motiverad när du väl är där.! Om inte annat kan du säkert få igång diskussioner!! Det är bra, det ger energi.
Ha det gott!!!
KRAM

2008-02-06 @ 16:22:49
Postat av: Moster

Ehlin mår inte så bra. Hon har jätteont. Dom tog prov på hennes lever på sjukhuset, o den var förstorad. Det går antagligen tillbaka när hon blir frisk.! Om FLERA veckor!! Hon får vara försiktig med Panodil,men vad gör hon när hon har så ont.
Jo i skolan är det tufft,många föreläsningar o redovisningar o tentor. Dessutom får dom inte vara nåt frånvarande. Då får dom inte godkänt, så dom känner press på sig.Tur att dom tycker om skolan!!
Var rädd om dig o KRAM igen!!!!

2008-02-06 @ 16:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0