Ikväll såg jag melodifestivalen

Amy Diamond gick vidare. Helt underbart! Hon är ett underbarn. Även Christer Sjögren gick vidare.
Jag blev lite irriterad när kamerorna skulle filma vinnarna och man såg att Christer hade lyft upp Amy som om hon vore fem år och han släppte ju inte ner henne på ett bra tag. Hon är faktiskt femton inte fem! Hur löjlig får man bli?
Men hon verkade ta det med ro utom när programledaren sa, det sista han gjorde, till Christer och Amy att " ja då får ni pussa på varandra nu då" eller nåt.
Nog för att det var löjligt att stå och bära flickstackaren men han är väl ingen peddo i alla fall.
Jag hörde inte Christers låt för då var jag och hämtade pizzorna men Amys var jättebra.

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja, du Jessica, jag kommer nog ihåg när du var på disco o bad dom spela Vikingarna.Christer Sjögren sjunger väl samma stil fortfarande.Men din stil har kanske ändrats. Amy var bra, kul att det kommer fram unga tjejer o killar. Håller med dej om att det slutade lite löjligt. Hälsa alla i din stora fam. Jag förstår att du inte är ensam, men njut nu, om nåra år sitter du o Ronnie o glor på varann o undrar vart åren tog vägen!!! Ha det o gonatt!
KRAM

2008-02-10 @ 00:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0