Jag hade en kund inne nyss

Han har blivit lite mer än en kund för oss. Mycket trevlig. Han spelar i ett band tillsammans med en vän till oss.
Han undrade nu om vi ville sponsra dom för dom ska släppa en skiva.
Han: Jag tänker ju som så att man vill ju ha en koppling till musiken när en sponsor står på affisherna. Då tänker du att vad har en bensinmack för koppling till vår musik? (Ja tanken slog mig faktiskt) Jo jag tänker så här bensin... släpkärror! Precis vad man behöver när man åker ut på spelningar. Så du ser kopplingen var inte så långt borta.
Har han nån poäng där eller? Var det bara jag eller känns kopplingen långt borta? Jag vet inte riktigt om jag hängde med i tankegången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0