Jag har ingen jobbmotivation idag

Jag har massor att göra hemma så idag känns det inte riktigt bra att va på jobbet.
Mitt hem håller på att rasera. Tvätten ramlar snart ut ur badrummet och golvet är så smuligt att man får hoppa över högarna snart. Mina stora barn har sportlov så dom skulle behöva ha sin mamma hemma och laga lite mat till dom så dom inte lever på mackor. Dom små gnäller över att behöva va ända till sex när alla andra har sportlov.
Min motivation ligger hemma.
Vad gör man? Det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i jobbet i alla fall.
Jag älskar mitt jobb och min mack men jag älskar mitt hem lika mycket.
Jag får väl hoppas på att min man kan gå hem tidigt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0